Friday, November 04, 2005

"Portret s prosvestenie" ... ot Br7

Tvorenie na nejna no6t
dete subralo vuv dy6ata
more ot zvezden blqsuk,
kosite si razvqva6
tancyvaiki
po mokriq,
vse o6te topul pqsuk
Za mig zastiva6
i poglejda6 nad vodata
za da dokosne6 izgreva
s surceto si
poglu6ta6 toplinata
i posle q progarq6 vurhy beliq si list
Risyva6 ti6inata
obre4ena na samota
Vurhy lista si slaga6 4ast ot krasotata
postavq6 4ast ot sebe si
Risyva6 me
a vsu6tnost az risyvam teb
dobavqiki solta
ot malkoto ostanali
v o4ite mi sulzi
No nqma da si pozvolq
da zaboli
6te pla4a dokato te gledam
no nqmada vidi6 vuv o4ite mi sulzi
A tvoite?Kude sa tvoite o4i?
Kude e, vsu6tnost mi kaji,ostanaloto?
Ta az potuvam v nai-krasivite o4i
i moje bi 6te zabol
isled nqkolko godini
ili dni
No molq te, vse su6tata si ostani
Budi krasiva, tui kakto dnes
6te te zapomnq
Dy6ata si krasiva zapazi
i nqkoi den
dokrai na nqkoi dryg q podari...
18.VIII.`01
(Obzor) Br7

1 Comments:

Blogger didondi said...

Tova mi e liubimoto... ot vsi4ki... ;) Neznam kak se setih za nego sled tolkova mnogo vreme, no fakt e 4e se setih . Nasladete mu se... Batko e tvorec, nali! ;)

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home